pühapäev, 29. jaanuar 2012

meres haid

Oi, siin meres on  haid... mina ei näinud, aga  rannavalve ei  lase eriti kaugele ujuda....ütlevad, et ei tohi haid olema, kuigi  poide rida  paistab ja pikk muul viib merre, taamal on sügav sinine meri.. olen varemgi kuulnud, et haid on turiste  rünnanud, kuid  konkreetset hoiatust kuulsin täna esimest korda..
joome siin kohvi ja punast veini (ma ainult veidi limpsisin L kõrvalt) - noh mis elul  viga!? Ilusad  palmid, värvirohked lilled, soe päike - ainult ahvid puuduvad .. Olen  Egiptuses  juba kuuendat korda, kas  ma oma  nooruses sain sellest unistada? Aga soolane mereõhk ja päike ravivad ja tervendavad..hea, et õppisin Obi lisajõe kaldal kunagi hästi ujuma  ja  tunnen end kalana vees.. homme lähen ikka kaugemale (mitte just haide juurde)  tahaks  ilusaid kalu vaadata (võtsime lestad ja maski kaasa)..  koduihatsust veel ei ole, aga  kirjutada ma rohkem siit ei saa, ostsin internetti ainult kaheks päevaks.
Hopp-la-laa saan ikka pilte ka saata
märg kallistus teile kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar