esmaspäev, 9. jaanuar 2012

E- loendus

Pean täna minema ennast  üle lugema, aga kuna meil puudub IDkaardi lugeja, siis salkame ehk raamatukogusse , seal saab samuti ankeeti  täita...Eesti sattub   ehk siis quinessi raamatusse, ikkagi  oluline meie riigi jaoks. Hea, et on see E-loenduse võimalus! Võrreldes eelmise rahvaloendusega on ikkagi suur samm edasi....peab au andma meie informaatika arengule ja üldse teaduse arengule maailmas... ma mäletan, kui veel Toomel oli arvutiskeskus, kui suured arvutid siis olid! Isver, mingi lint jooksis välja, mida kleepisin, et parandusi teha.... ma isegi ei mäleta mis andmeid ma siis seal töötlesin... ei, noh mis seda üldse  rääkida..  teadus astub oma kiirel sammul edasi...
Külastades AHHAAd  olime  mõne asja üle lausa hämmingus.....
  Aga täna siis  suuskadele! Tähtveres juba lund  jätkub....imelik, et sel aastal alles esimest korda.. vahel on ju isegi oktoobris suusatatud...
talvemõnusid teile!

2 kommentaari:

  1. Ma nagu mäletan, et internetipanga kaudu saab ka sisse logida sinna loendusele.

    VastaKustuta
  2. Üritasime eile, aga kahjuks salasõna/parooli ei leidnud üles, aga ma ise tegin SEB internetipanga kaudu loenduse ära :)

    VastaKustuta