reede, 13. jaanuar 2012

usunditest

Terekest jälle..Hopp-sa-saa, sain enda loendatud, kui võtsin kaasa  IT-spetsialisti mammu, kes soovitas mitte midagi  ülearust kirjutada, ainult et oled lesk, elad üksi ja on 1 leibkond, kõik laabus hästi, minu loendus on sooritatud - nii lihtne see oligi..
Aga sel nädalal veab mul üldse kehvasti, kuhu ma oma nina ka ei topi, ikka midagi juhtub... olen elus  ikka huvi tundnud igasuguste usundite vastu..ise käin vanemate traditsioone jälgides õigeusu kirikus, panen neile vahel küünlaid põlema, kuna L -i vanemad olid  luteri usku, siis käime vahel Peetri kirikus...kui Hispaanias olime, sai katol-s kirikus käidud ja ka moslemite pühakodasi olen reiside ajal külastanud.,samuti huvi tundnud bu budismi vastu jne. Aga ühel päeval juhtusin mööda tänavat minema ja näen - ühe maja küljes rist ja  kirjutatud Kolgata kogudus. Mõtlesin, et kindlasti mõni eesti kultuuri  värk - vaatan üle!
Kui ukse avasin , siis üks mees ulatas  mulle kohe käe ja  paksu raamatu, palus istuma...mul prille kaasas ei olnud ja lugeda ma poleks saanud, edasi kõik teretasid mind kättpidi, nagu ma oleks suur tegelane.. saali teisest uksest sisenes ka  üks mees, kes kõiki kättpidi teretas, samuti mind.. mõtlesin, oi kuidas kõik minust lugu peavad  - see on vist kõige õigem usk!  Mees istus klaveri taha.. hakkas mängima ja kõik alustasid laulmist.... mina tegin ka suuga liigutusi kaasa... aga lõpuks väsisin nii ära ja mõtlesin kuidas minema pääseda..kõik siin mind nii austavad ja puha., mees seisab ikka ukse peal..kõik aina laulavad..oh jumal küll... panin siis lõpuks raamatu pingi peale  ja  kükakil  roomasin uksest välja, et teisi mitte  häirida...
Hiljem sain teada, et see on baptistide maja..
ilusat õhtut!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar