neljapäev, 12. jaanuar 2012

leibkondadega probleem

Tahaks väga e-loenduses osaleda, et Eesti ikka  quinessi raamatusse pääseks, aga ei õnnestu.. olen juba kaks päeva raamatukogu  vahet sõelunud (omal  IDkaardilugejat ei ole), aga ei õnnestu..esimesel päeval arvuti ei aktsepteerinud mu  ID kaarti, nagu mind ei olekski olemas,  spetsialisti abil saime  kuidagi  lõpuks ikka arvutisse sisse....siis selgus,  et ma ei tea oma PIN-koodi.. ei ole ju aastate jooksul vaja läinud.. sain ID kaardi 2006. ja  üldse ei mäleta, kus see ümbrik veel  võis jääda, ehk sai ahju visatud?... eile pool päeva otsisin ümbrikut, mida ma ei mäletanud, puistates segi terve elamise.. lõpuks leidsin.. jooksin jälle ennast loendama.. algul oli kõik OK.. aga kui jõudsin leibkondadeni... siis alles  probleem algas... olen oma kodusse sisse registreeritud ja pluss veel Mari, kes  tegelikult elab minu poja korteris,  kuid mul on elukaaslane L, kes on sisse registreeritud oma korterisse, aga tegelikult elab minu pool. Kui ma 10 aastat tagasi ostsin 1/3 sellest majast koosnes see korteritest 2 ja 3 - jälle kumbki sissekanne ei sobinud.
                                           alumine korrus kuulub meile L-ga, aga leibkondi?
Kuidas me  koos raamatukogu juhatajaga  seda  kohta ka ei täitnud, ikka oli vale... edasi sealt enam ei pääsenudki . Kes küll teaks paremini, mittu leibkonda mul on?... mina enam ei tea midagi.....isegi  oma nime ei mäleta peale kahepäevalist kodu ja raamatukogu vahel sõelumist ja arvutisse vahtimist, milles oli iga küsimuse kohta niipalju valikuvõimalusi....ma imestan siiani,  kui loll ma olen.. ja jäängi imestama!
Aga tahaks ikka  Eestit quinessi raamatusse  aidata,  kuid kuidas?
 head päeva teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar