kolmapäev, 25. jaanuar 2012

jälle Wernerisse

Vau, täna lähen jälle Wernerisse, seal  väike  kohvitamine oma vana sõbraga... kui tore, et mul ikka on olemas  need kohtumised ja vestlused, hea on  armsaid ja tarku inimesi kuulata...ei saa kohe sellest mitte kirjutada.. Werner oli minu õppimise aegu ajude kohtumise paik...imetlen ikka vahel neid  kuulsuste sarze-pilte  seal seintel. Kuulsin ükspäev, et T.Tasa  on suursaadik Jaapanis..  ta ju minu lemmiklaulude "Tuhanded külad.." ja "Armsas Tartus vana Ülikool " kaasautor. Armastasin tol ajal "Rajakaid " kuulata ja siiani laulan nende laule....kuidagi hingelähedased..samuti  H.Runneli luuletused, rääkimata J.Kaplinski omadest...J.Kaplinski luulekogu on mul olemas (tütar kinkis) ja ma teda ikka vahel sirvin, mõnigi luuletus peas...
Aga täna saan jälle neid  armsaid silmi vaadata ja oma targa sõbraga luulest, poliitikast jne. vestelda...
" ..kuigi me käime erinevaid radu ja ma ei saa alati olla su juures.." olen ma õnnelik, et need hetked mul olemas on...
kalli-kalli kõigile, kes te mind seal loete

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar