esmaspäev, 16. jaanuar 2012

naudin elu

Tulen rõõmsalt poest kalli kaubaga ja ennäe, arvutis juba üle 200 klõpsatuse., imetstan, et inimestel  on aega päeval lugeda ja nad huvi seksiteemade vastu tunnevad, isegi välismaalased! .. millised armsad  kommentaarid mulle veel...
Aga, kallikesed, ma tahan õigustuseks seda öelda, vot et lapsepõlv oli raske Siberis, siis lamasin   aastaid luutuberkuloosiga Tln.Hiiul, siis õppisin ja töötasin  ülikoolis ja kasvatasin lapsi jne.  Lapsed on omale juba doktori kraadid. saanud, lapselapsed  ülikoolis, mees  surnud ..  nüüd on mul aega enda jaoks .... ema ja vanaema elasid peaaegu sajani, mul veel  40 aastat ehk sinnani  jõudmiseks.... nii et.ilma vibraatorita kohe kuidagi ei saa.. peotantsu saan veel kuidagi  teha ..tantsupartner on, aga seegi meil   nelja peale üks.. teate, et  mehed surevad varem ..ja minuvanuseid  on nii vähe, rääkimata nendest, kes peotantsu oskavad.
Ka saiakesi ma ikka vahel küpsetan ja pojale  meeldivad eriti mu lihapirukad.. 
Ohh juba on 400 klõpsatust, ei  ma  ei või  neid seksi värke enam puudutada, saavad veel kõik teada, et mul see vibraator olemas, mõni varastab  ära ka - ikka kallis mängukann..  
 Aga homme suusatamine jääb ära, helistati, vaja esinema minna ...
kalli- kalli kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar