reede, 20. jaanuar 2012

ristsõnad

Istun siin oma armsas  toas, joon teed ja  lahendan ristsõnu, välja täna enam ei kipu, puud tõin juba tuppa, L on tööl..mulle meeldib Kuma Kange,  eelviimasel leheküljel oli alati üks huvitav ristsõna,  kahjuks kahes  viimase numbris seda enam pole olnud, ta oli muidugi paras pähkel...kuid mulle meeldis seda  nuputada...

Aga KK-el ei ole vinjetti, Kuma kerges on televiisori võidu võimalus...ma ostan tavaliselt 8-t sorti ristsõnu ja nüüd saatsin eelmise aasta vinjetid ära, äkki võidan auto, sest SK-ga o auto võimalus...olen viimase kolme aasta jooksul vinjette saatnud,  ainult  väikseid asju olen võitnu...sms-ga vastuseid saates ka raha.. nüüd ootan ikka autot!
Ma siis jätkan oma tegevust kuni kella 21.oo uudisteni..tuli mõnusasti praksub, akna taga ilus lumi. ja laual aurav tee meega..
Ilusat õhtut teilegi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar