kolmapäev, 18. jaanuar 2012

veel vibraatorist

Ei, ma ei saa..see teema mind ikka huvitab ja  jupstükk  samuti ..ka  lugejad nõuavad rohken infi...õhtul valgustasin sõbrannasid,  milleks see  hea on.... esiteks steriilne (puhastan piirituega) haigustekindel, teiseks parandab vereringi, masseerib, teeb tuju rõõmsamaks,vot!  jalad ja käed saavad koormust suusatamisest ja tantsimisest, aga mõned kehaosad vajavad  samuti   koormust,  vaja  pikaealisust ju  Eestis tõsta..ja kui ikka ihu nõuab - mis vaja ,seda vaja ..... naabrinaised jooksid omale ka ostna, äkki ostavad veel poe tühjaks..ja üks hea asi see, et pole enam vaja mehi sööta ja joota  ( selliseid, kes vanemate naiste arvel elavad) - hoiab raha kokku... hea et noored valgustasid mind, et nende vanaemad sellest midagi ei tea,  tehnika ju areneb, ega minagi sain alles internetist seda teada........
.mu lemmikloom tuli  uut elektroonikat imetlema...
 ja päkapikud puude all rõõmustavad asja üle...nii et nalja kui palju!
Vabandan muidugi nende ees, kellele see teema teaduslikku huvi ei paku..
Noh ilusat päeva siis kõigile!

3 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Mul on hea meel, et naerda ja naljast aru saite, kullakene, ma mõtlesin ikka teie vanaemasid, eks? Ilusat päeva ja mul on hea meel, et sa positiivselt suhtud. Naer on ju terviseks...

    VastaKustuta
  3. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta