pühapäev, 15. jaanuar 2012

hää olla laps

Lund on Tartumaal juba nii palju, et saab  uperpalli teha... nii mõnus on ennast lapsena tunda ja lumes püherdada.. maailm tundub kuidagi suuremana ja teised suusatad kauguses on nagu sipelgad.. ma imestan ise ka, et ma juba nii vana laps olen. Hää on olla laps!
Mu sõbrad osalesid  ka selles lumestunises, aga pildile julgesin ainult mina jääda...

Nii imeline tunne on lumes  püherdada, nagu masseeriksid ennast ja kui veel  taevasse vaatad - siis oled nagu suur rahu ise, lumhelbeid küll  täna ei langenud aga on väga mõnus ilm! Kui hea on olla! tahaks lennata...
Loodan, et lund on juba igas Eesti nurgas ja ka teie saate seda mõnu tunda...mind loevad vahel ka inimesed sellistest kohtadest, kus üldse lund ei ole (vt. blogis tulevad vahel igasuguste riikide lipud)...hei, teie,tulge siia!
kalli

1 kommentaar: