esmaspäev, 16. jaanuar 2012

vibraatorist

Vau, peale suurt lumes möllamist läksin eile vara magama ja nüüd  uni läinud...loen siin teiste  blogisid , mõned päris põnevad.. meeldivad pärdikute tegemised ja printsessi uuema tehnika käsitlus..tekkis endalgi idee, et äkki ostaks ka vibraatori "see meil veel puudub" nagu ütles Juku .. mul kodus igasugust  tehnikat navalom, kuid vibraator tõesti puudub.. äkki seda imet kasutades saaks ma   lahti sellest  suurest igatsuse tundest, et  kusagil on uued rannad,  uued sündmused ..mu igatsus mind sinna kannab ja oma ekslemisel lõppu ma ei näe.....mul kodus üks jupstükk küll on - aga see pole  vist see õige?
Peaks  printsessi käest küsima, aga ei julge nii pisikese asja pärast teist  inimest tülitada... kui ma ükskord Viljandis esimest korda erootika poodi nägin, tahtsin kohe uudistama minna,  aga V ja T, kellega ma koos olin, ei julgenud  küll   poodi sisse tulla.. sest ühel neist oli nende asjadega kurb kogemus olnud,  ta naisel oli spiraal sees  olnud (nagu nõuka ajal kombeks) ja see spiraal oli ühel momendil mehele ninna karanud.. peale selle suhtub mees uute tehnikasse eelaimusega.. mina aga  läksin poodi  ja ostsin omale  kohe libestit, nii hea käsi ja jalgu määrida, mul nahk väga kuiv. Kuule, Anka, ma vaatan, et sa oled mu blogi eile põhjalikult lugenud, kui sul aega lund nautima tulla ei olnud, äkki tuled  täna minuga erootika poodi kaasa, nagu eksperdiks vä? esmaspäevane päev, kõik  tööl..rahvast poes ehk vähem...mis sa arvad?
noh, head aega siis, kallid blogihuvilised!

6 kommentaari:

  1. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta
  2. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta
  3. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta
  4. Tere armas Lummike! Kirjutan sulle esimest korda, aga kohe väga tõsisel teemal. Kindlasti on pildil nähtav vidin õige, ainult kasutama pead seda vastavalt kruvireeglile! Mäletad ikka?
    Kui ei mäleta, vaata õpikust järgi, sest AINULT õige kasutamise korral tuleb vidin tagantpoolt välja, vastasel juhul võibki sisse jääda ja kui selline juba mehe ninasõõrmesse kargab, siis enam nalja pole!

    VastaKustuta
  5. Tere konn, rõõm vaadata, et sa naljast aru saad ja ka ise oskad nalja visata. Millegipärast seksiteema huvitab paljusi-sellepärast ma veiderdangi..
    Soovin sulle elus kõiki head!

    VastaKustuta
  6. Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

    VastaKustuta