reede, 27. jaanuar 2012

Lindudele järele

                                          üks mu lemmikutest..
Hopp-la-laa, täna väljalend...võtan läpaka kaasa, kas internetti sisse saan - omaette probleem.. aga kuna  neljatärniline  hotell  ja AL olemas -saab mõnus olema..ma viimasel ajal olengi nii reisinud... lihtsalt mugavam.. sai ka ennast välisministeeriumi lehele märgitud...äkki sattume  mõnda  seiklusesse -siis asupaik teada...kuid me püüame rohkem kohapeal olla...meri ja päike juba omaette mõnusad, samuti hommikune kümblemine   basseinis... L-l ei ole vähemalt enam palavikku (PARAMAX mõjus)..nüüd siis bussiga Tl-na ja lennukisse....lindudele järele (ma tahan teada, kus me linnukesed  asuvad) eks neil ole muidugi oma kindlad talvituskohad... (linnud, häni kaugele kutsuaa....) 
Egiptuses niipalju  põnevust igal sammul...
Eks kirjutan kui  võimalus avaneb...
Kõiki head teile, mu kallid lugejad - olete mulle palju rõõmu valmistanud - mul on kellegagi suhelda kui üksi kodus olen ja see annab mulle palju!



                                                                                                                     

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar