reede, 20. jaanuar 2012

valge maailm

Õues on tõesti kaunis valge muinasjutu maailm...kui imeilus! Nii palju lund, ning lumi on nii pehme ja kohev...kui ma läksin  kuurist puid tooma, siis võtsin veidi lund käpikule, imetlesin neid armsaid lumehelbekesi, mis sädelesid mulle vastu   justkui muinasjutus...nii armas! Väljas ju  pime veel, kuid varsti läheb valgeks ja siis  see valge maailm avaneb oma täies hiilguses... hea, et meil  aastaajad olemas on, saame nautida nii mitmekülgseid looduse pilte ja tunda küll külma, küll  sooja, küll tuiske,küll vihma, küll päikest.. ..
                                                  minu männike lumekoorma all

Mulle väga meeldivad  Kristel Vilbaste looduse kirjeldused "Päevalehe" viimasel lk-l, no nii südamest kirjutab kohe..viimati kirjeldas jaanuari teist nädalat..motoks oli "tuiskab silma ja suhu", see käis täpselt eilse päeva kohta..ma imetlen ta andekust!
Tahsin nii väga minna  homme Otepääle, oleme ikka igal aastal käinud... v.-olla  see üritus toimub Eestis viimast korda, aga kurk on valus ja see lõbu jääb ära (imetlesin vist eile liiga kaua tuisku ja veel see lumes püherdamine, aga see mul siberist külge jäänud)...L läheb siis sõbraga, ei hakka oma autot välja ajamagi....
Aga ülehomme Eve poole küll lähen, seal meil toimub ju "draakonite pidu", muusikasõbrad jälle koos, meid on vist seekord 12..näis-näis kas kurk annab järele..joon praegu juba kuuma teed meega...
Kaunist talvehommikut teile kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar