pühapäev, 29. jaanuar 2012

Tervitusi Egiptusest

Tere kõigile siit päikselisest Egiptusest!  Siin on nii imekaunis olla...käisin  korraks ainult meres..merevesi on 17 * ringis.. mul natukene veel kurk kibe  kodust põetud haigusest... L põeb siiani,  vees ei ole käinud, aga mina käin rohkem basseinis ( vesi soojem)..
Siin võib kohata  kõiki rahvuseid ...oleme poolakatega ja ukrainlastega  juttu ajanud.. samuti sakslastega... ka kohalikke on siin puhkamas (rätikud  peas) , kell 12 ja 24  on suur palvetamine (kostab  valjuhäälselt)....omatte põnev aga harjumatu... muidu on elu tore  lähen nüüd jalutama ja loodust nautima, päevitada täna rohkem ei või (punetan)..
 proovisin pilte saata, aga ei õnnestu, eks kodus saadan mõne armsa pildi teile...
Mul on mure, kellelgi mu lähedastest on midagi viltu, aga ma ei saa isegi  lohutuseks comment-i panna,  kallikene ära muretse sul elu veel ees - mõtle kõigile kaunile, mis sind ootab, ära ole kinni hetkelistes tagasilöökides - me kõik armastame ja hoiame sind, mammuke,lase ennast lõdvaks  ja puhka!

panin pilte juurde
kalli kõigi















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar