neljapäev, 26. jaanuar 2012

Hurghadasse!

Ei ma ei saa, kui vähegi raha koguneb.. ikka lõunasse... noh need lindude kombed küljes...on  kohe igatsus kauguste järele ja peab minema sinna kus uued rannad, kus uusi sündmusi võib tuua päev... mu igatsus mind sinna kannab... praegu muidugi paljud reisivad...aga ma veidi tõbine veel, samuti L siin  köhib ja turtsub.. aga homme on juba Tln-t väljalend  ja tagasiteed ei ole....küll meri ja päike ravivad!  Laur ja Mammu lubasid kodu eest hoolitseda ja kütta , et mu orhideed mitte ära ei külmuks..Nii et Egiptimaale!
 Hurghadas oleme L-ga ainult ühel korral käinud, 10 aastat tagasi, nüüd vaatasin internetist, et  kõik nii muutunud, jube palju uusi hotelle   juurde ehitatud... me oleme hotellis Festival...., mida siis veel üldse  ei olnud.. võtame  snurgeldamise vahendid kaasa..seal ju imekaunis merepõhi ja  millised kalakesed.veel vaadata...mulle on see siis juba 6 kord sõita Egiptusesse, nii põnev!
Ilusat päeva teile kallikesed!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar