kolmapäev, 2. mai 2012

haisulill

Mina sel armsal lillel teist nime ei tea, aga ta on juba õiekesed lahti löönud ja vaimustab mind oma uhke iluga. Muidugi lõhn on tal veidi ebameeldiv, ma isegi kasutan ta oksi vahel muttide peletamiseks. Ise naeran, et mutid saavad ka lillelõhna nuusutada. Eks ole uhke lill?
Eile sotside peol oli rahvast palju, isegi ruum jäi kitsaks. Tore oli kõiki näha ja juttu puhuda. Aga hiljem õega  autos arutasime, et kui sotsid tõesti võimule tuleks, siis Tartust ei olekski peale Pikkofi (ehk sotsministriks) rohkem ühtegi teist ministri kandidaati, kuidagi vähe on noori ja  vastava haridusega inimesi. Nagu ei olegi kedagi valitsusse pakkuda .samuti kui tõesti tahaks lapsi ja  sotsiaalsfääri toetada, siis kust seda raha võtta. Kohal olid ka a/ü tegelased, kes nõuavad palgatõusu ikka ühtedele ja teistele  - aga raha? Ansip on praeguses olukorras isegi hästi toime tulnud. ja kellega sotsid üldse liidu saaks moodustada. Savisaar on ju nii autoritaarne, ei loobu ta oma TV-st, ei erakonna juhtimisest. Talle piisaks ju  meeri ametist küll. Omal ajal oli ta  tubli, aga nüüd võiks ju ikka rahvast ka arvestada ja mitte olla nagu riik riigis.
Aitab poliitikast, lähen linna  asju ajama.
suur kevadine kallistus kõigile!

2 kommentaari:

  1. Ma tänan Sind, Alice, kohe süda läks soojaks kui sinu pilti nägin. Nii hea, kui saan mingit vastukaja või infi. Eks ma olin tööjuures harjunud suhtlemisega ja seetõttu kohe vajan kui keegi mind kommenteerib või minuga suhtleb. Kuigi olen aktiivne, ikkagi argipäevas tunnen palju üksindust..
    kalli-kalli Sulle
    mare

    VastaKustuta