kolmapäev, 30. mai 2012

nalja kui palju

mammu käis  ükspäev siin minu vanu rulluiske proovimas.... ta oli nii naljakas nagu lehm libedal jääl,, Ise ma küll ei julge enam...oleks veel et saabastega koos, aga need  rihmadega vanast ajast jäänud....proovi sa sellistega liikuda!
Mamm tegi mulle nagu rohkem tsirkust ka, nii et  ma naersin lausa maoli maas.
Või äkki võtaks kätte ja prooviks ise ka - surm siin või  siberis.Ot-oot,  kus mu botased on, mille külge neid siduda.. ma võin ju algul käpuli ka käia, siis tasapidi tõstan enne ühe käe üles, pärast teise, uisutaja olin ma nooremast peast küll ja nende rulluiskudegagi sai proovitud.
 Noh nüüd naerab mamm mind... ei mina tahan ikka ka tsirkust teha, algul käpuli siis püsti. hea, et publikut rohkem pole, muidu naljakas kuidas mõni mutt käpuli rulluiskudega sõidab.....viuhh lendasin pepu peale..ai-ai, rohkem ei taha... need asjad lähevad küll nüüd  prügimäele (ei mammu tehtud pilti endast ma küll siia ei pane, panen ikka rohkem kobedamaid)
Ilusat vihmast päeva teile! Vihmakesel ju ka oma võlud......

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar