esmaspäev, 14. mai 2012

minu punamütsike

Olen väga õnnelik, oli rõõmus emade päev! helistasid lapsed (tütreke ajas juba päris vara mind üles, teda oli jälle kass äratanud ), samuti kasulapsekesed. Lilli  toodi ja minu kallis  punamütsike tõi korviga oma küpsetatud pirukaid ja mufikesi , ka kuri hunt ei pannud kedagi nahka...sest punamütsikesel oli prints saatjaks....
                                                      


                          minu päiksekiir!










korvi sisu on päris maitsev!
 Poja rääkis oma San-Francisko konverentsist ja maailma demograafiliste uurimuste kokkuvõtetest. Sain kohe palju targemaks...ta armastab oma tööst rääkida
Punase lillekese tõi mulle armas L.(mulle  gerberad meeldivad)


Eelmine õhtu käisid laulusõbrad ja sai muusikas ennast väljaelatud.
Nüüd olen rahu ise ja lähen linna peale, vaja seal asju ajada ja kellekagi kohvitada jne.
kallikesed, kevadet teile kõigile südametesse!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar