teisipäev, 22. mai 2012

kunsti maailmas

Vau, mina sukeldusin kunstimaailma..ostsin pojale juubeliks  raamatu maalidest, mida iga inimene  peaks vaatama kasvõi korra oma eluaja jooksu (1001 maali inimkonna ajaloost). Aga kuna kingituse teele saatmisega on veel aega, siis otsustasin ise enne need maalid üle vaadata. Oh sa jeeerum, jeerum küll kuipalju on kunsti, mida ma ei ole näinud, originalid asuvad Jaapani, USA, Itaalia jne. muuseumides. Ülikooli ajal ma veel midagi teadsin, aga nüüd..... selles raamatus on tõesti vähe maale, mida ma näinud olen. Mul läheb mitu päeva selle peale, et nendega tutvust luua.

Õnneks pojal on oma teadusemaailmas nii palju tegemist, et ta mu blogi ei loe, muidu ta teaks, et ma temale mõeldud kingitusega ise nädal aega tutvusin. Hoian raamatut kõrgel, et nunnu ei saaks  tutvuda ja oma märke jätta.
Oi ma eile niikaua vaatasin maale ja tutvusin tekstidega, et nägin unes ka veel "pidusööma aega", öösel ärkasin  ja läksin  külmkapist süüa otsima. ja seda Jeesuse ristilöömist on nii mitmed maalinud, et lausa kujutan ette, kui minu kätest ja jalgadest oleks naelu läbi löödud.....jube!
Hea, et ma tolajal ei elanud ja galeeriori ka ei ole, Ekateriina II oleks küll tahtnud olla  või  kuninganna Elisabeth.
Aga nüüd pean kaali taimi minema istutama (väga proosaline tegevus võrreldes maalide uurimisega)!
Aga teile kõigile suur kallistus, et te mind loete, saan ometi kellekagi oma mõtteid jagada,( kahju et  vastukaja on olematu)!

2 kommentaari:

  1. Loen Sind alati heameelega, säärane elurõõmus hoiak teeb omal ka kohe tuju heaks. Ja see on nii vahva, et Sa alati postituse lõpus head päeva soovid, ongi tunne, nagu ootaks miskit head ees.
    Kommenteeritakse vähe võibolla seepärast ka, et anonüümselt ei saa vist siin.
    Ise olen vähemalt ühe korra seepärast loobunud küll.
    Kommentaari sisu oleks olnud sama, mis seekord kirja sai.

    VastaKustuta
  2. merione, ma tänan, ma tänan, nii armas on kellegi käest head kuulda, kuidagi süda läheb soojaks! Mina ei ole ananüümne, julgen vabalt endast pilte näidata ja oma elu kommenteerida, olen lihtsalt selline loodud, et tahan jagada, lapsi nagu läheduses ei ole, teised kõik tööl jne.
    Päikest sulle südamesse!

    VastaKustuta