neljapäev, 17. mai 2012

Karlova päevad

Oi, Tartus on Karlova päevad, see puudutab ka mind, sest elan Karlovas. Ma siiani ei  ole aega leidnud, aga täna tahaks küll minna "Muusika õhtu aias". Seal saab tantsida lõkke ümber ja laulda. Vahepeal on üritusi siin ja seal. See toimub 14.-20ni. Kahju, et ma kava  varem ei vaadanud.Endises "Kasekese" restoranis oli nostalgia õhtu jne. Laupäeval on rongkäik, mis algab Sõpruse silla juurest, siis kontsert  Salemi kirikus  ja meelelahutused TL parkis. Seal on ka laat, mul on veel soomekeelseid raamatuid "Lapsena Siberiassa" paarkümmend eksi alles, peaks proovima müüa. Ei. mina ei julge äritseda, küll ma ajajooksud need soomlastele ära jagan.Pühapäeval on perepäev kohvikus "Anna Edasi" Seal me vahel ikka käime, mõnus koht!
Karlovas on ilusad puumajad. Ka meie maja kuulub kultuuriväärtuslike majade  hulka

 kalli-kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar