teisipäev, 29. mai 2012

möll vee panemisega

Oh ei lastudki mul mustlasmoodi suvitada...käib möll ikka selle veevärgiga  ühinemise ümber..hea, et eile sain sõbrale kurta, täna suhtun asjasse ükskõiksemalt. No nüüd tuli siis üle muru kopp (muidugi linttraktori jäljed veel puudusid),  selle suure müra puhul olid mõlemad kassid puu otsas, meeri ei julge veel siiani alla tulla, sest  pooleööni käis kraavi kaevamine ja hiljem kinni ajamine jne..
Mu vaesed sirelid pooleldi mulla all ja metsikroos koos juurtega tõsteti üldse üle aia. Kassid vaatasid seda kõiki õudusega puuotsast, ei nad piiksatanudki (meeri ei näu vaid piiksub ja susiseb, sest ta on kassi rists. mingi metsikuma loomaga, öösiti kui juhtud norskama, siis hammustab ninast) Olen püüdnud teda köögis magatada, aga ta ronib laealt ikka minu juurde. L kardab ka teda. Ta on harjunud maie kaelaümber magama - nüüd juba mõõdab minu kaela - õudukas. Küll ma ta kööki harjutan...
Lähen nüüd meerit puuotsast alla meelitama..
Ilusat ärkamist!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar