neljapäev, 10. mai 2012

tehtud

Tehtud, külmas järvevees käidud! Lapsed hoitud ja siis tuli veel mamm oma T-ga külla. Läksime  meie järvekese äärde, nemad jalutasid kaugemale luikesid otsima. meie L-a istusime algul rohu peal ja siis ma otsustasin, et teen ikka esmiese sulpsu sel aastal ära. Muidugi pead ma märjaks ei teinud. Vesi oli 14-15o, korraks ennast kasta oli täitsa elamus, sain doosi adrenaliini - küll oli hea! Vette mineiseks kasutan ühte armast egiptusest toodud kleidikest, mulle ta nii meeldib....

Kui ma  selle kleidi sügisel Urghadast tõin, siis mamm tegi minust pilti ja ütles et vana inimene võib ka oma keha näidata....et  noori modelle näeb nagunii igas ajakirjas ja reklaamis...kas meestele siis tõesti ei meeldi vanainimese lopsakad õlad ja kõht! Aga tadumiku peaks küll trimmi tantsima.
 Ujuda sellises särk-kleidis  on nii  mõnus ja libe, teisi inimesi ka veel kuskil ei paista olema...
Nii et mina hakkan nüüd ennast järves karastamas käima, küll L ka varstu  vette tuleb.. eelmine aasta ta sai nohu ja nüüd ootab , kuni vesi  soojeneb.
Aga nüüd ma lähen muru niitma, kõik on tööl, võin müristada nii palju kui tahan..trallaa-laaa....
kalli-kalli teile kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar