laupäev, 5. mai 2012

klassivend!

Kui põnev, kohtama tuli mu klassivend! Sellist üllatust poleks ma unes ka osanud ette n. Nii rõõmus oli  teda näha, ma algul isegi ei tundnud teda ära, eks aastad ole oma töö teinud.. Küll elus saab ikka          vahelnalja .....koolis me temaga eriti ei sehkerdanud. Ja eks me olime  mõlemad Siberis olnud ja elus     mõndagi näinud. Tol ajal oli vaja kool lõpetada ja ülikooli saada jne. Sattusime erinevatesse               linnadesse,  mina - Tartu, tema - Tallinna ja vahepeal ainult korra olen teda Pärnus näinud. Mina jalutasin mererannas, tema plääzitas ja  hõikas mind. Siis me olime teine teist nähes  rõõmsad ja vestlesime maast - ilmast.                                                                                                                                               
  Hiljem ei ole meid saatus kokku viinud.Tuleb välja, et tema on nüüd lesk ja poeg elab juba oma elu...nii et üksinda majas ja puha. Vat mulle see pakkumine ei sobi, kuigi ise olen ka lese staatuses, aga peaks ikka alguses tunded olema  siis muu. Pealegi tänapäeva elu lubab ka muid kooselu vorme,mul ikka L olemas, siis on veel  mu tark sõber jne. Küll on kahju, et praegu  matriarhaati ei ole (siiski musuo rahval on), kus oli naiste võim. Võis mitut meest pidada: üks tegi tööd, teine kasvatas lapsi ja kolmas lõbustas sind. Moslemitel on küll palju naisi. Kus on siin võrdsus, miks  sellist          ühiskonnakorda ei        ole, kus naisel oleks mitu meest? See oleks nii põnev!                                                                                          Eilne kohtumine oli väga armas, alati                                                         on hea näha oma vanu tuttavaid ja kaasreisijaid sel lühiksel eluteel.
Noh, kallid blogiad, head päeva teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar