pühapäev, 6. mai 2012

tralla-laa

tralla-laa, tralla-laa, küll on tore elada! Päikene paistab ja lõoke kõõrib, kätte jõudnud kevad...täna kohe nii hea tuju..õues nii kena - kõik õitseb..linnud siristavad, mesimumm lendab räästa alla mett tegema, kell 14.oo lähme juubelile, siis õhtul teatri...noh, mis inimesele veel vaja on. Aiatööd enam-vähem korras, Auras juba hommikul ujumas käidud. Nüüd hakkame L-ga veidi harjutama, paneme kitarri häälde jne. sest täna vaja esineda. Ma loen  laulude vahele vahel ka luuletusi, oleneb muidugi mis teemadel me laulame (kodu, mere, kevade või armastuse) Vahelgi   oma luuletusi, mul neid küll palju ei ole, aga mõned ikka kõlbavad ka lugeda, nt. ülikooli teemal (on ülikooliga mu elu seotud, ka lapsed õppinud on seal...), siis me laulame tavaliselt  "Armsas Tartus vana Ülikool..."

 kui koduteemal luuletus, siis "Tuhanded külad.." jne.  Üldiselt minu lemmikud kõik.."Kohvki kibe on" , "Elupäev", "Sa vaiku nüüd " ja"Loki" on kõige hingelähedasemad.  Meeldivad Madonna  ja Elvis (lahk-d) - eriti rock. Tänapäeval on noori talente nii palju, et ei jõua kõiki kuulatagi.
Ei saa rohkem kirjutada, L nõuab, et ma enne proovi tal juukseid  lõikaks, käärid juba teritatud...
lehekuu kallistus!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar