kolmapäev, 23. mai 2012

pallimäng

Mule tulid sõbrantsid külla ja kukkusime palli taguma. Võrku meil muidugi ei  ole, aga mulle meeldib niisama pallile ikka pihta saada ja teisele ka  püüda  täpsemalt ette anda. Sai päris nalja kohe. Ma lendasin ninali - nüüds nina nagu kartul peas. Aga  25. peab  laulupundiga  koos olema  ja 31. veel teater ka, vast  tõmbub selleks ajak tagasi.
 Mina olen ikka võrku tagunud  eriti rannas, isegi Egiptuse  oleme  mänginud, seal on muidugi  mängijaid igast rahvusest. Üldiselt igal pool  ronin ikka kampa, kui rohkem keskealised mängijad on.Sest noored vast mind ei taha ja ma ei jõua nendega ka sammu pidada...
Ai-ai, aga nina on ikka liiga suur, nagu ei sobi mu näole....hoidsin küll külmetatud räimi peal....
Sukeldun siis jälle sellesse suurde maaliraamatsse, mul  2/3 maale veel  vaja uurida...eks näeb kui suureks kunsti eksperdiks ma saan, või panen silmad tuksi sellest suurest vahtimisest...tralla-laa, tralla-laa  olen suure  ninaga!
Noh, kallikesed, iusat päeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar