teisipäev, 15. mai 2012

uinuda ei saa

Kaunid kevadised päevad toovad imelise rahu hinge.....aga ööbikud, kullakesed, miks te ei lase mul magada! Laksutavad ja vilistavad, isegi mina oskan  natukene teid jäljendada. Maal olite te alati keldri taga toomingates ja siis ma proovisin teie hääli matkida, mul tuleb kuidagi 5 häälitsust välja... aga teiega seda muidugi võrrelda ei saa, aga mõni ööbik vahel nagu vastaks mulle.. või   see lihtsalt tundub nii. Vahel kui õues vilet lasen, siis kuulen äkki ööbikut ja proovin kohe keelega laksutada, "öö-pikk" vilistada ja veel mitmet moodi vilega teda  jäljendada...
                                                     praegu ööbik laulab seal kusagil toominga taga
 Elus on huvitav  kõiki asju katsetada, aga  paljuga inimene ikka toime ei tule, kui andi pole
 Ma mäletan, kuidas me õega maal proovisime lehma joonistada, minul tuletas hiljem joonistus  rohkem  koera meelde, õel aga hobust. Kuigi me lamasime rohul ja lehm siin samas sõi, aga paberile panna teda ei saanud . Peale selle ei ole ma rohkem oma kunstiandi  arendanud.
Täna lähen küll kunstinäitusele, see näitus on    meestest.....hiljem jägan muljeid.
kalli-kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar