neljapäev, 3. mai 2012

kohtama

vau, helises telefon ja mind kutsuti kohtama! Oi imet,  ma jätsin kohe akordionimängu pooleli ja hakkasin ennast kohtumiseks sättima...khm..khm.. mingi meesterahvas, ta lugevat minu  blogi ja kas ma ei leiaks aega temaga linnas kokku saada ja  veidi vestleda... noh, milles küssa, loomulikult ma tahan suhelda.. aga  issake, äkki mõni vägistaja või ahistaja!!.Ei,  päise päeva ajal seda ei  juhtu ja pealegi kohtumine toimub inteligentses kohas. Nii et minek!
Viskan veel viimase pilgu oma  armsatele orhideedele, saba selga  ja torman linna suunas....
Hoitke pöialt, et mind maha ei koksata, sest  suure rahasumma võidule reageerides ma juba
pidin omagi rahast ilma jääma.....nii et kõiki juhtub aga jänes malet ei mängi!

4 kommentaari:

  1. See oleks küll paras kinu, kui inimene, kellele Sa oled ilmselt andnud oma telefoni numbri tahaks Sind vägistada. Kas see oleks üldse võimalik? DÕhkad ju kogu aeg oma sekssapiilsusest ja no eks sa ise tead...

    VastaKustuta
  2. Mis teha, mis teha... viga man, aga ma His-e ka telefoni ei andnud, aga ometi tuli sealt suur võidusumma mulle!!!! Kas tahad, jagame kristlikult? Aga ikkagi kõiki ilusat sulle!

    VastaKustuta
  3. Ei mina taha midagi. Ma jätkuvalt rikas nagu troll ja minu elus on kõik ilus olemas. Rohkem ei oskagi midagi tahta.

    VastaKustuta
  4. ei ma saanud Hispaaniast midagi(pettuse skeemid), ma tegin nalja..aga tore, et sul kõik OK.

    VastaKustuta