neljapäev, 17. mai 2012

mehest ja seksuaalsusest

Mulle helistas mu tark sõber ja kutsus  kunstinäitusele. Hopsti riided selga ja minek. Rõõm oli teda näha ja koos jalutada. Läksime siis  näitusele. Seal oli esitatud Arraku, Ole, Alliku jt. töid. Motoks oli video, kuus mees sõkkus pedaale. Maalid olid  täitsa huvitavad, eriti mehe tervist arvestavad, sest näituse pani kokku meestearst...
Sain jälle targemaks, et teistega muljeid vahetada. Hiljem läksime Gaudeamusesse, seal oli mõnus õues istuda ja kohvitada
Sõber rääkis mulle väga häid uudiseid ja kutsus  mind kaasa reisile. Ei, ma praegu ei saa, v.-olla kunagi hiljem. Aga olen õnnelik, et ta mul olemas on ja mu päevi kaunistab. Lubasin mõnel õhtul temaga minna ööbikuid  kuulama...kui erutav!
kalliiiii!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar