esmaspäev, 21. mai 2012

trikk

Naabrimees toksis aias midagi ja hõikas mulle "hei". Mina läksin siis  temaga veidi juttu puhuma ja hommikust ilma  nautima. Tema teatab mule, et kas tahad trikki näha. Et tema oskavat ühe naelapea peale asetada 10 samasugust naela, mis toetuvad kõik selle pea peale. Noh, seda  imet ma ei uskunud kohe tepsmitte. Kuidas saavad suured naelad olla kõik ühe naela pea peal. See ajas mind lausa naerma!
Aga oh imet, ta tegi seda! Lõi ühe naela laua sisse ja asetas 10 peale nii, et need ei puudutanud lauda. Selle ime peale lubasin, et kui L koju tuleb - joome kohe ühe sampuse ära. Läksin siis oma lillepaku juurde kaasas haamer ja kümme naela......
Isver, tegingi selle triki jürgi, lõin ühe naela püsti ja asetasin 10 tk. talle tasakaalus pea peale , vaadake imet, mida algul loogiliselt mõista ei osanud. Kõik naelad on õhus. Kui L tuleb tõõlt siis näitan talle ka. Ma olen nüüd trikimees.
suur kallistus teile kõigile!








d trikimeister, tehke järgi!
kalli-kalli teile kõigile, lähen nüüd jälle õue loodust nautima!d

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar