kolmapäev, 9. november 2011

ehmusin

Oi, ma ehmusin poolsurnuks, mõtlesin, et mu kass hakkas minuga rääkima!
Kuna ma oma  mobla Vahemerre uputasin, siis mammuke tõi eile mulle uue.... aga see on Sony Ericssoni üks uuemaid väljalaskeid...  nii palju nuppe, et ma  veel ei orienteeru....
Tulin koju ja vaatan, mu nunnu nii huvitavas poosis lamab voodil .....  vaja kohe pilti teha (seda ma juba oskan)... aga minu sõrmed suured... nupukesed väikesed ja kui ma vajutasin - äkki hakkas keegi minuga rääkima.... ma suurest ehmatusest küsisin. et nunnu, kas sina või?...   Oih, siis hakkas sõbranna  telefonis naerma, et mis  ajast saadik ma juba  kassiga kõnelen? Saime mõlemad naerda.. sest tema oli päeval mulle helistanus, ju siis nr, ette jäi........minu enda nr. jäi  küll samaks,  aga teiste omasid ma  ei ole jõudnud veel sisse toksida...seetõttu ei osanud ka kõnet oodata..
Aga pildi nunnust sain ka
                                               rääkiv kass (tuhmivõitu.... aga koos kõnega)
kalli-kalli teile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar