kolmapäev, 16. november 2011

toalilled

Ah.... ma  ei jõua  oma toalilli ära imetleda.... siin on mu kõige ilusam orhidee. Orhideed nõuavad eriväetist ja vähe hooldust.. neid ei tohi üle kasta.... mõned  neist on mul juba 3. talve elanud... mõned juubeliks kingitud....osa olen oma lähedastele ära kinkinud... aga mul on neid veel piisavalt..
veel on mul neid 6 tk., kõik ajavad lehti või pungakesi....talveks lähevad vast õitsema......
                                                        minu orhideekasvandus

                                         talvituvad kannad ja need lilled, mida koid kardavad...alpikannike ka..

                                              mul on isegi dzungel olemas
Vist on kolme toa jaoks liiga palju lilli....aga mis teha... nii armsad! Või  tahab mõni ühte lille omale? Elan Tartus - Emajõe linnas.
          ....Su Emajõe voog mind paitab, kui vaatan seda silla pealt...
Ilusat hingede kuud!
                            

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar