pühapäev, 13. november 2011

isadest

Oi. eile oli tore  synna... sai südamest laulda   ja  isegi tantsida...  tuletasin Kajale meelde, kuidas me  ühel minu  synnal laugaste ääres  metsavendadeks riietusime  ja siis "Metsavendi" laulsime ....muidugi Volli  saatis meid kitarriga, istudes ühel ujukil keset laugast (naljakas vaatepilt!)
  ...minu isa oli kunagi  koos teiste meestega seal kandis (Paljasaarel) peidus. Paljasaare on laugastest u. 3 km kaugusel......... me siis  meenutasime neid....
L laulis "Lainete valssi".  Raba vaikuses kõlas see eriliselt!
Aga laulda on ikka  maru mõnus!.
                                             ühe isaga ma siin laulan..
Täna siis Isadepäev.....  L-le  ta tütreke kindlasti  helistab, elab pealinnas......
aga  mul pole võimalust isegi oma isa haual käia...... kuid  Pilistveresse   kivi talle  panin (märk ta elust kodumaal)..  see kivihunnik on juba nii suureks kasvanud! Ikka eesti meeste mälestuseks....ja kõikide mälestuseks... kes hukkunud......
Ka minu lastel pole võimalik enam  isale õnne soovida.... aga küünla ma ta kalmule täna viin...
Lähen  varsti Lõunakeskusesse.... seal toimub Isadepäeva kontsert, kus ka L  oma meeskooriga laulab....
Praegu küpsetan kooke...vast  mammu ja laur tulevad läbi... (ka maasika toormoos on olemas)..
Meile ka maitseb!!!
head Isadepäeva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar