pühapäev, 20. november 2011

naine kütab sauna

Meil siis täna saunapäev....tavaliselt kütame siis kui tuju tuleb.. põhiliselt naabrinaine kütab...vahel ka  mina ...me muretsesime sauna soomeahju  ja lasime korstna korda teha... nüüd on süda rahul, et õnnestust ei juhtu.....L armastab rohkem "Auras" käia, seal saab ujuda ka, mina teen mõlemat - vahel saunas, vahel "Auras"... aga saunas on ju kaseviht!  (sai suvel neid tehtud) ...milline aroom ja privaatsus..põnev koht armatsemiseks.........viskad leili millal tahad....tunnen ennast nii mõnusalt, vahel määrin ennast meega kokku, et  kauem säiliksin, mõni teeb ju piimavanne...aga mul ei ole piima niipalju, aga mett jätkub, sõbrad toovad...
                                                      armas saunake (moblaga pilt tume)
Ja tantsimine on ka täna...ikka keskealistele.. ikka kõike tantse saab tantsida ... minu lemmikud on  aeglane valss, tango, rumba ja  rock... viimase tantsuga ma väsin ära, aga vere paneb küll keema.. lihtsalt ma naudin tantsimist...kuigi teab mis tasemel me oleme...aga ajame endit ikka sirgu ja põhisamme teame..
                                                        siin tantsime egiptuse tantsu

Õues särab päike....imeline ilm...aga maa oli hommikul valge... noh kus see lumekene  siis on?
päikest teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar