teisipäev, 15. november 2011

hea tuju!

Tralla-laa, tralla.laa -  küll on tore elada,,,,,jõudsime just koju,, niiiii väsinud..... suvilas said paljud  tööd lõpetatud.... suur riisumine....suur okste põletamine   ja  mehed  võtsid  klaasmajalt  klaasid  maha,,, et  kevadel seda majakest  renoveerida......
..aga  nüüd,on mul   kõik kohad nii valusad riisumisest, okste vedamisest ja põletamisest... see eest kõik on korras... ka roosid kaetud...aga metsikroosidel on punased seemned..  ma näksisin neid veidi... palju vitamiine!!!
                                                   ilusad
Mammuke jooksis ka läbi...temal äri iidee.... kui rikkaks saab lubas minugi Hiinasse viia....
Aga tuju on maru hea, et tööd korda said!
Homme lähme "Viinast  tangot" vaatama.... täna  jalgpall  tulemas..  äkki Eesti  õnnestub.. kahju, et  eelmine mäng nii lõppes ja kohtunik oli ka minu arust ebaõiglane.. see viis meeste tuju alla - see esimene värav !
Mina oleks Rüütli asemel J.Lindpere sisse viinud....oleks ehk moraalselt mõjunud... alles  ta ju lõi USA-s mitu väravat (aga see on lihtsalt mu loll mõte)...
Head tuju teilegi!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar