reede, 18. november 2011

veel seksist

Kui vanalt siis inimesed veel seksi naudivad? Kõik on  ikkagi väga individuaalne.... on ju vahel (eriti idamaades) mehed veel 90lt lapsi saanud... naiste sünnitamisiga on ka edasi lükkunud   ....   on teada, et tervislikuma  eluviisiga inimesed  on võimekamad..... ise ma ei ole suitsetanud ega ka alkohooli tarbinud, seda muidugi seoses suurte amtibiootikumide doosidega, mida olen elujooksul saanud (luutuberkuloos) ..... viimasel ajal olen  pokaali veini või martiinit omale ikka  lubanud.....nooremalt tekkis alkoholist kohe hirmutunne ....isegi koduõllest... mõnu ta minus ei  tekkitanud ....kõik teadsid, et ma kainelt seltskonnas olen  ja laulu - tantsu löön....imekombel lapsed on mul  samuti karsklased....
Aga tagasi seksi juurde...ma olen vist pataloogiline.... mind see teema ikka huvitab  ja  ma tunnen sellest suurt naudingut...tahan eluaeg armunud olla....platooniliselt seda omale  ka luban...
....hea, et mul noorem elukaaslane on - nagu sobib rohkem... tavaliselt ju   mehed  võtavad  omale nooremaid naisi...
                                                   hea on mikrofoniga   laulda oma unistustest

Mulle tuleb meelde  seik emast, kellele noorepõlve austaja  80.juubelile kimbu roose tõi..ema läks nii elevile ja nähes Volgat õue sõitmas, hakkas kohe ennast sättima....eks ta elas ju palju aastaid ilma meheta (Siberis olid üldse  külad peaaegu meesteta - sõda viis nad).....mõtlesin siis veel, et kui mulle keegi 80-selt kimbu lilli tooks!
Aga Kamasuutrat tahaks praegugi omada (poosid meelest läinud), uuemaid väljaandeid  ei ole , vanad ära ostetud.
India armastusekunst on olnud alati tasemel....ühel mu sõbrannal oli kallim  - hindu.......tahtis mulle tolle sõpra tutvustada... aga sõber nii väike, mulle õlani....ei julgenud kohtuma minna.. kuidas  nii väiksega suudelda? (küür tuleb selga)...
Noh, head aega, kallid blogijad..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar