kolmapäev, 9. november 2011

tere päike!

Päike!  Üle mitme päeva  särab  päike otse mu kaunite lillede peale, paitab mu põske, kui ma kirjutan,  muudab ilusamaks mu loodusemaali (siberikaaslase maalitud)...  samuti Arviku ja Sarviku pildi (kes naeratavad mulle Inglismaalt).....
                               
ka nunnuke tuli aknalauale päikese kätte sooja... kui mõnus!!!! Päike toob naeratuse näole, viib mured, muudab inimesed sõbralikumas,paremaks.....
Uih, eile  käisin kohvijahil (Prismal synna), ostsin 8 pakki (saan sõbrannadele anda -nad ju tööl-  samuti miniale  jõulukingiks)...ikkagi poole hinnaga....inimesed on  vaesed.... nii trügivad.. ka mitmed tuttavad on töö kaotanud.. kahju..kahju...
Mis sellest isegi rääkida, kui Soomes on palgad 3 korda suuremad ja hinnad meiega samal tasemel.....
Loen tänast "Päevalehte"- see mulle meeldib.. L tellis vanasti "Postimeest", aga kui  Veerpalu kohta artiklid ilmusid, siis lõpetas tellimise... me ikka austame Veerpalut ja imetlema tema saavutusi - ta on nii tubli ja 4 last on ka suur vara!
  Aga mina tellin kogu aeg "Päevalehte", minu arust kõige asjalikum....hakkangi nüüd  lehte lugema..
päikest teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar