reede, 25. november 2011

kohtumine

Me kohtusime Emajõe kaldal.....seal on armsad pink-kiiged...ma ei tea, miks ma  ikka veel armastan kiikuda.. maal oli kiige , millega sai üle võlli  lasta.....seda ma nüüd küll ei teeks....
Juba eemalt nägin naeratavat nägu.. nii armas.... tal on samuti  hea meel mind näha.....kui mõnus, et ta mul olemas on - minu rõõmuhetk!  Ootavast minust tehakse pilt, tast endast pilti teha ei lubata......kahju....
Mis siis uudist? .... Mis arvab poliitikast?.... kahjuks  mu sõber arvab, et majanduslangus....pankade kriisid...Ameerika-Vene suhete jahenemine jne.  viitavad  sõja  võimalikkusele.......oh, ei.. seda ei juhtu...tänapäeva aatomienergia varude juures oleks see ju maailma lõpp... Ta toetab ka minu arvamust, et elus on mõõnad ja tõusud  - tuleb jälle paremaid aegu! Mina jään ikka optimistiks.....
 Jalutasime  Emajõeäärsel promenaadil .( nii kena koht  Tartus)....

Ja meis mõlemais on ikka see igavene kutse (igatsus õrnuse, kallistuse, teine teise tunnetamise järele....)
Aastad seda ei muuda...
ilusat hingedekuu päeva teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar