esmaspäev, 21. november 2011

pingviinid

Aga mulle tütar saatis Rootsist video  pingviinide elust..... nii  põnev.. ma  olen alati pingviine armastanud...aga elu on nii läinud, et ei ole kunagi sinna jõudnud, kus nad elavad....oleks tahtnud küll.. mu tütrele  meeldivad samuti pingviinid... nad tatsavad vahel nii naljakalt kahel jalal  nagu meiegi....sealjuures näevad väga shikid välja  (eriti keiserpingviinid).... meil on ju presidendi vastuvõttu  hakatud "pingviinide paraadiks" kutsuma.
Mu tütre pulmas oli  logoks pingviin (isegi ta pulma kutsetel).
Kui tütar väike oli, siis ma  jutustasin talle pingviinidest ja külmast  Antarktikast , kus pingviinid elavad...kuidas nad sukelduvad ja kuidas liustikelt liugu lasevad...nende elust kolooniates...
                                                        ema armastus
Sai ju ka teistest lindudest ja loomadest räägitud, aga temale on  kõige rohkem pingviinid meeldinud ja meelde jäänud.....eks see oleneb vist veidi ka  minu kiindumusest nendesse lindudesse...
Mulle meeldivad ka need julged mehed, kes elavad Lõunapoolusel ja tegelevad  sealse looduse uurimisega...karm ja külm on sealne elu.. vaatan ikka vahel  filme  ekspeditsioonidest  sinna kanti...
Tahaks ise ka!  Aga tiivad puuduvad....
Nüüd hakkan viideot vaatama..
kalli

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar