neljapäev, 17. november 2011

"Viimane tango"

Mulle väga meeldis!!!  Esiteks, väga musikaalsed näitlejad.... mängisid  igaüks mitut pilli.. kõik esinesid   solistidena, rääkimata ilusast kooslaulmisest.... teiseks, teemadki olid sellised olulised nagu -    kunst, armastus, sõda...inimlikkus..... muidugi need sõjaaegsed laulud....."Tango naturno" kuulub ka minu lemmikute hulka...
Naljakas oli, et Dvinjaninov oskas  välja tulla oma haige jalaga...sellisesse tükki  sobis kark  ja  lauldes vene romanssi, ta põnevalt immiteeris koos karguga vene temperamenti.....sõjaaja kunstnike  maalid  jätsid oma mulje....ja  mängiti ju imeilusas saalis, kus   saalilagi on omaette vaatamisväärsus..
Olen vaadanud "Kaunemad aastad su elus" ja  kuulanud teisigi  nende meeste  kontserte...Mõnusad!
Kui ma ülikooli ajal klassikalise filoloogiakunsti muuseumis (juh.Õ.Utter) töötasin, sain tutvuda paljude maalide  repr-a ......sain nagu teatud armastuse kunsti  vastu.... siiralt imetlesin  ka  antiikskulptuure.....
Võibolla seetõttu oli eilne teatriskäik mulle  suureks elamuseks...  laulmine, muusika (Lunge, Kalda, Lumiste, Kaljujärv ja Dvinjaninov)- no mida hing veel ihkab!
Ekraanil jooksid pildid sõjaaegsest Tartust ja tolleaegsete kunstnike elust... Ann Kuut on samuti andekas ja sobis ansamblisse (väga andekas..mängis hästi   viiulit ja tsellot ... tantsis Kaljujärvega oivaliselt tangot)
                                                 kaunid lilled talle!
 Ma sain tõesti suure elamuse......meie oma pundiga laulame samuti vahel vene romansse ja mustlaslugusi.. eriti kui Malle seltsis  on...  peaaegu kõik mängime mitut pilli....aga mitte nende meeste tasemel...sain  teatud määral isegi  inspiratsiooni  meie  muusikaõhtute jaoks.....tore!
teatrielamusi  teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar