teisipäev, 8. november 2011

paitamine

Hea kui keegi aitab sul valust üle  saada... minu mammuke  tuli kohe mind vaatama ja sain talle kurta... jagatud mure - pool muret,,, muidugi  mammu naeris, et ikka minu eas sellised  üleelamised.. lõpuks ajas ka minu naerma ...siis me koos naersime  ja enesetunne läks kohe  paremaks......surnuaias ema haual polnud ju kellekagi naerda ja siis ma  lihjsalt nutsin.............................
Aga tuldi ka vabandama     ja teatud moel....mulle   toodi ilus orhidee,mis on  kaunis lisa mu kollektsioonile.....aga kõige parem on ikka õrn silitamine... tohutu  õrnusega  saab  löökidest üle....ja seda ma sel õhtul sain piisavalt.....kahju, et ma  asju vahel nii traagiliselt näen.......
  Noorena, kui mu sõbrannad vahel kurtsid, et nende mehed ei oska head olla.... siis  mina arvasin, et peab oma lapsi vähemalt õpetama õrnad  ja head olema... et poegi peab nii kasvatama, et nad oskaksid oma naistele paremad olla..
..Kuigi ma täna käisin poes...  on  jalad ikka veel nii nõrgad...rinnus nagu kivi  ja silmad  märjad... miks  ma nii õrna  hingega olen sündinud,  noh miks!?....nii raske  on sellistel elada....ja õrnu-häid mehi on ju nii vähe...
Aga  vast hakkab mu optimism tagasi tulema  ja  aeg parandab  haavad...
   .... lähen suvilasse....  töö  ravib....
                      kõik loomad tahavad ikka paitamist, isegi Punapea Meeri,  rääkimata siis inimestest.-........
pai teile kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar