neljapäev, 24. november 2011

nalja kah!

Hopp-la-laa, küll on mõnus elada!  Ma veidi võimlesin ja siis tntsisin nunnuga tangot, kass on sellega juba harjunut, et peab kahel käppal vahel minuga tantsima.. ise pean maru küürus olema....hiljem võtan ta tantsides sülle ja siis ta lööb  isegi nurru - tähendab talle meeldib......
Kunagi oli mul koer Muki..  voh temaga sai väga hästi  tangot  tantsida... ja kui me siis teineteisele otsa vaadates kõrvale sammusime, ....ja  ma laulsin veel "Su silmades on tango.." kah...siis sai rahvas naerda.....mehed hurjutasid vahel, et mis sa looma piinad, aga  minu loomakesele see meeldis... olin kutsikast peale teda treeninud...peale tangot hakkas ta tavaliselt veel  minuga hullama....

                                             mu tantsupartner L-ga                                  
Siberis, kui elu juba parem oli,  õpetasin ma ühte kana  kõnelema....kanad elasin  meil  veneahju all ..... mina olin poiste käest kuulnud, et kanad alluvad dresseerimisele nagu varesedki... aga varest ei saanud ma kätte, kuid kana trehvas olema käepärast......hakkasin siis ühte julgemat leivaga toitma ja sõna"kana" talle õpetama....oi ma nägin vaeva!!! Terve klass lubas seda imet vaatama tulla, kui mu kana kõnelema hakkab.....aga  kana ei võtnud õppust, ja ema keetis ta veel hiljem supiks ka.. nii ei olnud rääkijat ega kana....
Siis kõik naersid mu üle ja nii läkski dresseerija anne minus kaduma...aga tangot saan ikka mõne loomaga tantsida...kanaga vast mitte...
Oi, sain ometi mõtted eemale poliitikast ja uudistest ( muiduVenemaa relvastub..EL-us lahkhelid...Lätis-Leedus pangad pankrotistuvad jne.. jne..)
Ei.. elu peab huumoriga võtma!
 Nüüd lippan kohtuma oma targa sõbraga.. vaatame koos parte Emajõel..isegi kiigume...kaldal on sellised
pingid..... saan ehk  õrna suudlusegi.....

Ilusat päeva teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar