esmaspäev, 14. november 2011

kaubajahil

Ka mina käisin eelmine nädal kaubajahil... "Prisma" pidas  synnat nagu inimesed (aga terve nädala!)... siis olid teatud toiduained müügil  rohkem kui poole odavamalt....Ja kuna see elukallidus ikka aina tõuseb, siis lihtsalt peab  odavaid toiduaineid jahtima...
...muidu ei saaks ju omale  ka lõunareise  lubada -  need ju minu unistused!
Ma varem ei ole kampaanias osalenud... käisin esimene kord (  allahinnatud kaupu ostan küll )
L tuli töölt tol õhtul kui kohvi müüdi...oli vabalt saada olnud... järjekorda enam polnud....tõi 8 pakki ( ma andsin raha, sest tema kohvi ei joo).....
Mina aga  jahtisin norra lõhet... seal oli küll järjekord... võtsin 3 tk (ühe  andsin mammule Laurile)....suhkurt tõime 20 pakki (kutsusin moblaga L-li autoga vastu) , aga seal oli  algul küll suur  trügimine olnud (mina trehvasin hiljem)......broilerite müügi ajal oli isegi kiirabi käinud (1 euro kg)....
                                             ..lendasid ära, kui lähemalt võtsin
                                                   ka neil on oma toidujaht
.. mammuke käis ise vanaisa haual...aitähh kullake.. ma siis ei läinud...küünal põles.....
mammu,tule läbi kui aeg lubab....eile ei saanud rääkida...
pai kõigile

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar