teisipäev, 22. november 2011

ujumine

Pingviinid põnevalt sukelduvad ja ujuvad nagu kalad...mul tuli selle peale kohe isu  Aurasse ujuma minna...
ujumine on suveti ikka mu meelistegevus..... lapsepõlves elasin laugaste ääres ja  käisime teiste lastega  seal jalgu kastmas, hiljem mättast kinni hoides tegime ennast üleni märjaks... aga ujuma ma õppisin  Siberis Karassuki jões (Obi haru)... seal ujusin alati üle jõe ...... kaldad olid kõrged ja  porised, siis sai ülevalt alla liugu lasta...ega meil seljas eriti midagi polnudki (see oli nii naljakas ja lõbus, vahel selg punetas)..... seltsiks olid pardid , haned ja sead... kes jalutasid kus tahtsid , aga  söögiajaks leidsid ikka oma kodu üles...
Aga nüüd olen ka lõunamaades ujumas käinud .. see on muidugi eriline luksus...
                                                              Egiptuses
Täna sajab vihma...nii mõnus... Lõuna-Eestis ongi vihma vaja.. veetase igalpool nii madal.... nüüd saab kummikutega käia (see ju moes)......ja ei olegi veel miinuskraade.....
Laupäeval on meil Vildeteatris  stiilipidu... mina teen ennast  rockariks.... see mulle meeldib...näi-näis, mis teised teevad?.... L. teen vist mustlasmeheks, tal kaabu olemas... vau, ma teen ennast siis ehk mustlasnaiseks  ... mul ju parukas ka olemas...  selle üle peab mõtisklema...
 ilusat õhtut!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar