neljapäev, 17. november 2011

suur foto

Mu mehevend koos prouaga käisid täna külas.... rõõm oli neid näha.... nad tõid kaasa suure foto minu ämma ja äia järeltulijatest, kus ei puudunud ka  meie pere...üks vendadest oli selle koostanud...kahju, et minu mees ei näe enam seda fotot (puhkab kalmistul)... nagu ma olen juba   kirjutanud, et   tal oli 7 venda ja üks õde... tublid ja töökad kõik...vennad on kõik kõrgharidusega, ehkki olid pärit vaesest perekonnast...väga-väga tublid! 
                                                    mu laste sugulased---
Ma paljude lapselaste nimesid ei teadnud, kuid Silva  seletas mulle kõik...osa elab ju välismaal........nii tore, et mul see  foto nüüd olemas on ( ämma 100.a juubeli puhul tehtud).
                                                 foto toojad
Oi, lähen nüüd puid tooma ja hakkan kütma, meil on keskküte  aga puudega köetav.... väga hea - kütad  siis, kui ise tahad, või lased vahel elektriga sooja... müügist võtsin osa majast maha... keerulised ajad, ei tohi kinnisvara liigutada...
Noh, mängin siis "tuhkatriinut" edasi...ikka vahel tahmane........mugavustega korterisse kolimine jääb ära..
kalli kõigile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar