kolmapäev, 30. november 2011

lugemise mõnu

  Ostsin  ja lugesin Vahur Kersna  raamatu juba läbi....  meeldis küll !
Hea, et ta on pärit intelligentsest perekonnast, kus oli võimalik areneda, sporti teha (isa eeskuju ja abi), reisida ja saada selleks, kes ta on. Aga ka  isikulised omadused on olnud muidugi kõige määravamad.
Raamatu kaanekujundus väga  omanäoline.....

Meedias jookseb praegu  B.Cardlandi teema... ma olen ta romaane  palju lugenud, just siis kui hing romantikat  ja armastust ihkab... B.Cardlandi (ikkagi Quinessi raamatus ) ajaviiteromaanid ongi mõeldud rohkem romantilistele inimestele ..
Mulle meeldib ka  fantastika, kosmosega seonduv ,  samuti ei ütle ära  kriminullidest..... õnneks aeg võimaldab nüüd rohkem lugeda, eriti talveti...

Võib-olla tulevikus kaovad raamatud üldse  ära....internet ju nii jõudsalt areneb, aga minu ajal see veel ei juhtu...
Ikusat hommikut!

1 kommentaar:

  1. see raamat meeldis mulle ka ja nii huvitavad pildid juures ... kujundus omapärane ...

    VastaKustuta